17 december 2004: Bron: website en krant van Universiteit van Wageningen
16 januari 2005: Petra Wark, auteur van onderstaande studiepublicatie vroeg ons om de aankondiging van onderstaande studieresultaten te herzien. Wat we bij deze dus ongewijzigd plaatsen: Wij hadden eerder geschreven dat citrusvruchtensap niet voor bescherming zou zorgen i.t.t. tot de citrusvruchten wel, maar Petra liet ons weten dat zij daar geen bewijs voor heeft gevonden en citrussap zou haar inziens ook op een andere manier voor wel bescherming...
Voeding bij darmkanker, een overzicht van artikelen
Posted 15/02/2024 12:25:05
Hier een aantal artikelen die specifiek voeding of een voedingssupplement hebben onderzocht bij darmkanker.
Zie in gerelateerde artikelen.
Zie in gerelateerde artikelen.
